-
Seniorsektionens stavgång
Seniorsektionens stavgång på måndagar är s.k. öppen verksamhet, dvs man måste inte vara medlem för att deltaga. Alla är välkomna! Vi samlas några minuter före kl 10 på plats som anges nedan. Vi tar nu sommaruppehåll då var och en får motionera på egen hand! Nästa gång blir således Välkommen!
